کاتالوگ شیر پروانه ای

کاتالوگ شیر پروانه ای یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص ویژگی‌های این مدل از شیرآلات صنعتی است که کمک می‌کند اطلاعاتی را درباره ساختار، ابعاد و کاربردهای باترفلای ولو به دست آورید. در این مقاله از آوان ولو می‌خواهیم به بررسی اطلاعات موجود در کاتالوگ شیر پروانه ای بپردازیم.

بررسی کاتالوگ شیر پروانه ای

1- مشخصات سازنده

اولین موردی که در کاتالوگ باترفلای ولو نوشته می‌شود، مشخصات تولیدکننده و سازنده آن است. در صورتی که سازنده شیر خارجی بوده و شما از طریق واردکننده کاتالوگ را دریافت کنید، ممکن است به زبان انگلیسی اطلاعات در آن نوشته شوند که فهم کاتالوگ را دشوار خواهد کرد. اما اگر کاتالوگ را از تولیدکننده ایرانی دریافت کنید، همه اطلاعات به زبان فارسی خواهند بود و شما می‌توانید علاوه بر اطلاعات مربوط به تاریخچه تولیدکننده، درباره سایر محصولات آن هم داده‌هایی را به دست آورید.

۲- مشخصات اصلی شیر پروانه ای

مشخصات اصلی شیر پروانه ای از اطلاعات موجود در کاتالوگ شیر پروانه ای

یکی دیگر از اطلاعات مهم که در کاتالوگ شیر پروانه ای وجود دارد، مربوط به اطلاعات کلی است که سازنده درباره محصولات خود می‌دهد. برای مثال کاربردهای عمومی این مدل از شیر پروانه ای، جنس سیت، جنس بدنه و نوع عملگر به صورت دقیق در این بخش ذکر شده‌اند. در صورتی که تولیدکننده انواع شیر پروانه ای مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کند، این قسمت از کاتالوگ آنها را توضیح خواهد داد.

۳- تصاویر محصولات در کاتالوگ شیر پروانه ای

مهمترین بخش از کاتالوگ باترفلای ولو که به شما برای خرید کمک زیادی می‌کند، تصاویر محصولات است که با استفاده از آنها می‌توان به تفاوت مدل‌های مختلف پی برد. همچنین تولیدکننده‌ها معمولا در این بخش اطلاعاتی هم درباره مزایا و معایب هر مدل شیر ارائه می‌دهند تا شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مدل برایتان مناسب خواهد بود.

۴- معرفی برندهای موجود

در صورتی که ارائه دهنده کاتالوگ باترفلای ولو، تنها واردکننده این محصولات باشد یا اینکه در کنار تولید برند شخصی، برندهای دیگری را هم به بازار ارائه دهد، در این بخش از کاتالوگ می‌توانید آنها را مشاهده کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که چه برندهایی را می‌توانید از طریق این شرکت خریداری کنید.

۵- مشخصات ابعادی شیر پروانه ای

مشخصات ابعادی شیر پروانه ای

مهمترین بخش در کاتالوگ شیر پروانه ای مربوط به بخش مشخصات ابعادی است که در آن علاوه بر ضخامت، طول، عرض و قطر دیسک، اطلاعات دیگری هم مانند سایز فلنج، وزن، اندازه محور و سایز کلی شیر به شما داده می‌شود. برای مثال شیر پروانه ای سایز ۱۰۰ یا ۴ اینچی دارای حدود ۷ کیلوگرم وزن است و مشخصات ابعادی آن برابر ۵۲، ۲۹۳، ۹۵، ۱۶۵ و ۳۳ هستند. این مشخصات باید با توجه به تصویری مانند شکل زیر تعیین شوند تا شما بدانید که هر کمیت در این جدول، چه چیزی را نشان می‌دهد. با استفاده از جدول ابعادی شما متوجه می‌شوید که این سازنده چه سایزهایی را تولید می‌کند و آیا می‌تواند نیاز شما را برآورده کند یا خیر؟

نمونه ای از جدول ابعادی در کاتالوگ شیر پروانه ای در شکل زیر آورده شده است.

جدول ابعادی در کاتالوگ شیر پروانه ای

۶- استانداردهای تولید شیر پروانه ای

یکی دیگر از اطلاعاتی که در کاتالوگ شیر پروانه ای ذکر می‌شود، مربوط به استانداردهای تولید این مدل شیر است. مهمترین استانداردهایی که برای باترفلای ولو استفاده می‌شوند، استانداردهای ASME، EN و ISO نام دارند. البته اینکه کدام استاندارد در تولید شیر استفاده شود، بسته به کاربرد و تولیدکننده متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با استانداردهای شیرآلات صنعتی مقاله ما را در این مورد مطالعه کنید.

۷- شرایط فروش انواع شیر پروانه ای

شرایط فروش انواع شیر پروانه ای از اطلاعات موجود در کاتالوگ شیر پروانه ای

در انتهای کاتالوگ باترفلای ولو هم معمولا نحوه برقراری ارتباط با تولیدکننده یا فروشنده انواع شیر پروانه ای ذکر شده است. برای مثال اطلاعات تماس یا سایت فروشنده در انتهای این بخش آورده شده و داده‎هایی درباره آدرس کارخانه‌ها، دفاتر فروش یا آدرس صفحات مجازی به مشتری داده می‌شود.

سخن پایانی

مطالعه کاتالوگ شیر پروانه ای در زمان خرید به شما کمک می‌کند تا یک محصول مناسب را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. در این مقاله به طور کامل اطلاعات موجود در کاتالوگ باترفلای ولو را بررسی کرده و گفتیم که ترتیب قرارگیری آنها چگونه است. آوان ولو تولیدکننده انواع باترفلای ولو است و این محصولات را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت انواع شیر پروانه ای و مشاهده محصولات، بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

چگونه می‌توان کاتالوگ شیر پروانه ای را دریافت کرد؟

معمولا امکان دانلود کاتالوگ شیر پروانه ای از طریق سایت تولیدکننده یا فروشندگان این شیرها فراهم می‌شود و شما می‌توانید نسخه دیجیتالی آن را دریافت کنید. همچنین در زمان خرید حضوری هم امکان دریافت کاتالوگ کاغذی برای شما فراهم شده است.

آیا قیمت شیر پروانه ای در کاتالوگ آن ذکر می‌شود؟

به طور معمول خیر. زیرا قیمت شیر پروانه ای به طور دائمی در حال تغییر است و امکان به روز رسانی آن در کاتالوگ وجود ندارد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
جدیدترین مقالات آوان ولو
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *