ساخت و فروش شیر پروانه ای در اصفهان

یکی از انواع شیرهای پرکاربرد در صنایع مختلف اصفهان، شیرهای پروانه ای هستند که به منظور تنظیم جریان سیال مورد استفاده قرار می‌گیرند. صنایع بسیاری به ساخت شیر پروانه ای در اصفهان مشغول هستند تا نیاز صنایع دیگر را به این شیرها برطرف کنند. در هنگام خرید شیر پروانه ای لازم است به پارامترهای مهمی توجه داشته باشید تا بهترین باتر فلای ولو را متناسب با نیاز خود خریدارای کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع شیر پروانه ای در اصفهان با بهترین قیمت، با ما در آوان ولو تماس بگیرید.

ساخت و فروش شیر پروانه ای در اصفهان

فروش شیر پروانه ای در اصفهان

فروش باتر فلای ولو در اصفهان توسط برترین و باتجربه‌ترین صنایع ساخت شیرآلات انجام می‌شود تا هم نیاز صنایع مختلف و هم نیاز مصارف خانگی را تامین کنند. طراحی شیر پروانه ای بر اساس استاندارد AP1609 انجام می‌شود و وظیفه قطع و وصل کردن جریان سیالات را به عهده دارد. در صنایعی که نیاز به شیرآلات چهار زمانه باشد، از شیرهای پروانه ای استفاده می‌کنند. شیرهای پروانه ای در دسته شیرآلات چهار زمانه قرار دارند و می‌توانند به صورت ۹۰ یا ۱۸۰ درجه بچرخند. آوان ولو یکی از تولیدکنندگان باترفلای ولو در اصفهان است که در زمینه ساخت و فروش شیرهای پروانه ای متنوع فعالیت می‌کند تا پاسخگوی نیاز صنایع فعال در این شهر باشد. برای اطلاع از قیمت انواع باترفلای ولو بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

صنایع نیازمند به شیرهای پروانه ای در اصفهان

مزایای شیرهای پروانه ای باعث شده تا در بیشتر صنایع اصفهان مورد استفاده قرار گیرند؛ برخی از این صنایع عبارتند از:

پتروشیمی و پالایشگاه

پتروشیمی و پالایشگاه از صنایع نیازمند به شیرهای پروانه ای در اصفهانن

از جمله مزایای باترفلای ولو می‌توان به عملکرد سریع شیرهای پروانه ای، کاربری آسان، طول عمر زیاد، استحکام بالا و وزن سبکشان اشاره کرد. این مزایا باعث شده تا از شیر‌های پروانه ای در صنایعی مانند پتروشیمی و پالایشگاه‌های اصفهان استفاده شود.

ساخت کاغذ

صنعت کاغذسازی و خمیرکاغذ از باترفلای ولو استنلس استیل استفاده می‌کنند. به طور کلی در صنایعی که عوامل خورنده وجود داشته باشند، نوع استنلس استیل شیرهای پروانه ای به کار برده می‌شود. علاوه بر این برای صنایع اصفهانی که با سیالاتی با دمای بسیار بالا تا حدود ۶۴۹ درجه یا دمای بسیار پایین تا حدود -۲۶۸ درجه کار می‌کنند، شیر پروانه ای استنلس استیل بهترین گزینه خواهد بود.

ذوب آهن و فولاد

ذوب آهن و فولاد از صنایع نیازمند به شیرهای پروانه ای در اصفهان

از دیگر صنایع مهمی که در اصفهان از شیر پروانه ای استفاده می‌کنند، می‌توان به صنعت ذوب آهن و فولاد اشاره کرد. زیرا این شیرها در برابر دماهای بسیار بالا مقاوم هستند و می‌توانند سیالات داغ را به خوبی مدیریت کنند. همچنین آب بندی خوبی دارند و مانع از نشت مایعات اضافه به ترکیبات خواهند شد.

آب و فاضلاب

در صنعت آب و فاضلاب اصفهان نیز شیرهای پروانه ای به کار برده می‌شود. به دلیل آن که در این صنعت لازم است حجم بالایی از آب جابه جا شود، بهترین گزینه استفاده از شیرهای پروانه ای خواهد بود. بر این اساس باید استانداردهای فشار انواع باترفلای ولو را در نظر گرفته و بهترین شیر را انتخاب کنید.

بهترین شیر پروانه ای در اصفهان

صنایع فعال در اصفهان بسته به نوع فعالیت خود و سیالی که با آن کار می‌کنند، باید به سراغ جنس مناسبی از شیرهای پروانه ای بروند. برای مثال صنایعی که با سیالات اسیدی تا دمای ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد کار می‌کنند باید از شیر پروانه ای سیت تفلون استفاده کنند؛ اگر سیال، دمایی بالاتر از ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد داشت، شیر پروانه ای سیت فلز به فلز بهترین گزینه خواهد بود. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که باید به سراغ شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش شیر پروانه ای در اصفهان رفت که از بهترین متریال برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید شیر پروانه ای در اصفهان

برای آن که بتوانید در هنگام خرید شیر پروانه ای بهترین انتخاب را داشته باشید، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

نکات مهم برای خرید شیر پروانه ای در اصفهان

  • جنس شیر: با توجه به دما، فشار و نوع سیال باید بهترین جنس را برای شیرهای صنعتی انتخاب کنید.
  • نوع: بسته به اینکه حجم سیال انتقالی شما چقدر است و چه میزان خورندگی ایجاد می‌کند، نوع شیر پروانه ای مناسب متفاوت خواهد بود.
  • سایز: اندازه شیر پروانه ای را باید با توجه به اندازه لوله‌ها و حجم سیال انتقالی انتخاب کنید.
  • عملگر مورد نظر: شیرهای پروانه ای در انواع دستی، بادی، گیربکسی و برقی تولید می‌شوند که از نظر سرعت انتقال و دقت با هم تفاوت دارند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله انواع عملگر شیر پروانه ای را مطالعه کنید.

قیمت فروش شیر پروانه ای در اصفهان

برای خرید شیر پروانه ای در اصفهان علاوه بر در نظر گرفتن نکاتی که در بخش قبلی گفته شد، به قیمت آن نیز توجه کرد. قیمت شیرهای پروانه ای تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جنس بدنه، نوع و اندازه آن اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت انواع شیر پروانه ای می‌توانید به سراغ مراکز ساخت شیر پروانه ای در اصفهان بروید و از کارشناسان مربوطه بخواهید تا لیست قیمت را بر اساس نیاز شما در اختیارتان قرار دهند.

سخن پایانی

به دلیل آن که شیرهای پروانه ای از رایج‌ترین شیرها برای استفاده در صنایع مختلف هستند، لازم است تا از مراکز معتبر ساخت باتر فلای ولو در اصفهان خریداری شوند. صنایع فعال در اصفهان مانند پتروشیمی، ذوب آهن، آب و فاضلاب و صنایع بسیار دیگر بهتر است که برای خرید شیر پروانه ای از تولیدکنندگان در اصفهان خرید خود را انجام دهند تا محصولی متناسب با نیازشان در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

کدام صنایع اصفهان از شیر پروانه ای استفاده می‌کنند؟

صنایع پتروشیمی، ذوب آهن، فولاد، آب و فاضلاب و بسیاری صنایع دیگر در اصفهان از شیر پروانه ای استفاده می‌کنند.

در هنگام خرید شیر پروانه ای به چه نکاتی باید توجه کرد؟

جنس شیر، نوع، عملکرد و فشار و دمای سیال موردنظر از مواردی است که در هنگام خرید شیر پروانه ای باید به آن توجه کرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
جدیدترین مقالات آوان ولو
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *